vineri, 11 februarie 2011

Monolog-partea 5-''psihic''

Simt doar ca s-a oprit timpul in loc.
...uneori...
uneori stau si ma gandesc cine sunt si ce caut defapt.
Sunt raspunsul intrebarilor mele,rezultatul convingerilor ferme.
Sunt ceea ce vreau sa fiu sau ma comport asa cum vor cei din jur sa o fac?
Sunt ganduri goale , scrise pe o pagina de suflet , cu un condei inmuiat in credinta.
Credinta ca va veni o noua zi,cu noi incertitudini dar totodata cu raspunsuri mult asteptate.
Ce caut aici sa va vorbesc despre mine si povestea mea?Asta probabil nu vreau sa va dezvalui.
Cine suni?!?!Ei bine,sunt Nicole.
Nicole este o tipa bruneta,ce are cu putin peste 1.75,iar culoarea ochilor este pura ciocolata amara.
Iubeste sa-i iubeasca pe apropiati dar in acelasi timp si arta.
Este tot ceea ce i-a oferit Creatorul.
Arta este tot ce o inconjoara.
Arta este ea,reprezinta esarfele,zambetul timid al unui pusti de gradinita,ocheadele,cafenelele,fluturii,ciocolata,petalele de trandafir,rasaritul,vantul si cestile goale.
Imi place sa arunc petale in vant si sa le las pentru prima data libere,sa ajunga exact unde au pofta.
Imi place sa citesc romane politiste si sa beau cafea noaptea.
Imi plac biscuitii si conversatiile in doi.
Imi place sa stau intinsa in pat,sa-mi strang ursuletul inainte de culcare,sa aud greierasii cum canta vara,sa-l mangai pe Tom, pisoiul meu cu ochi albastri.
Imi place sa gresesc si sa fiu impulsiva.Imi place sa sarut pasional si fugitiv.Imi place sa fiu tinuta in brate.
Imi place sa mananc seminte singura si sa ma gandesc la....nimic...imi plac boabele de cafea puse cu grija pe pagini vechi de carte.
Aceasta este Nicole despre care va intrebati probabil ce cauta in peisaj.
Este o oarecare "ea" care va vorbeste despre pasiunea mistuitoarea pentru Novel-un adevarat roman,si la propriu si la figurat,dupa cum sugereaza chiar numele.
Nu stiu cine sunt,ce vreau si habar nu am ce caut.
Singurul lucru de care sunt sigura e ca voi primi raspunsurile potrivite atunci cand voi avea nevoie de ele cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu