joi, 10 februarie 2011

Monolog-partea 4

-Ahh,bine ca s-au terminat orele.Nicole,mergi la o cafea cu noi??

-Scuze fetelor.Am niste treaba...chestii de rezolvat.Dar promit sa ma revansez fata de voi.O sa iesim cu alta ocazie.Va pup!

-Paaa...









,,Si-acum o sa ma bucur de ceea ce e al meu.De ceea ce-mi apartine in totalitate.De exact ce am asteptat toata ziua.Mi-e atat de dor de ea...Iau un taxi''

Am ajuns in fata blocului ei.De obicei este plecata asa ca am decis sa o sun inainte de a urca pana la etajul VIII.

Se pare ca nu raspunde.O sa mai incerc.Ma duc sa cumpar ceva,sa-i fac o surpriza.

A trecut suficient timp.O sun din nou.

Nu-mi raspunde.Probabil i s-a intamplat ceva.Defapt nu!Sigur nu!

Hai sa urc pana la ea la usa.Cred ca are telefonul in alta camera.

Etajul VIII,apartamentul 66.Amuzant.ma amuza numarul 66 scris cu cifre aurii pe usa ei.

Apas butonul soneriei.Nu primesc niciun raspuns.Insist.Nimic.E plecata.In cazul asta ma voi duce acasa.







dupa 5 ore.

Crede-ma.I-am trimis cateva mesaje dar nu mi-as dori sa creada ca o presez.
Adica,probabil are treaba.Mai bine ma bag la somn putin si cand ma voi trezi voi vedea un mesaj de la ea pe ecranul mobilului. O sa scap de dubii astfel.
Si chiar asa a fost.Am primit mesaj,un raspuns scurt,sec,m-am simtit ciudat pentru prima data.A fost ca si cum am deranjat-o cu ceva.Ca si cum..nu stiu.Am simtit un gol in stomac.

Eu chiar tin la ea si nu mi-as dori sa-si bata joc de sentimentele mele.Pana in seara i-am mai trimis cateva sms-uri dar mi-a raspuns doar la unul,cu intarziere.Pe mess abea daca-i scoteam un cuvant.Am inceput sa ma intreb cu ce gresisem.Ce am facut de se poarta asa cu mine.Am gasit si raspunsul....
....Probabil am fost prea atasata,i-am oferit prea multa afectiune si probabil nu asta isi doreste.O sa incerc sa fiu mai rece.
Suna telefonul...Ma indrept grabita ,dar nu e Novel.
Raspund,si o voce sarcastica imi spune repede lucruri care imi taie respiratie.
De atunci nu mai stiu nimic..Imi amintesc doar ca...

Un comentariu: