duminică, 13 februarie 2011

Monolog 8

Hey guys.The B.I.T.C.H is back!
Nu am fost atat de fraiera incat sa-mi curm viata in fata unui tren.
Din pacate o alta dezamagire a facut o alta credula sa-si puna capat zilelor.
Daca nu m-as fi uitat peste parapet si nu as fi simtit teama,
daca nu as fi facut orasul sa-mi fie aliat in lupta ce urma sa o dau cu Novel,
daca orologiul nu ar fi sunat,vestind ora 24:00,aducandu-mi aminte ca o noua zi tocmai incepe,
daca nu as fi vazut-o pe saraca tipa dezorientata aruncandu-se fara gandire in fata monstrului de fier,
probabil as fi procedat exact ca ea.
Am inceput sa plang imediat dupa impact si mi-a fost mila de ea,a incheiat totul fara sa se uite in urma,probabil cu gandul la UN alt Novel cu care a ravasit asternuturi.
Am pus geaca si telefonul meu peste ea si am sperat ca macar acum,dupa eliberare sa se simta Fericita.

A doua zi,am inceput planul de atac.
Novel ma crede moarta pentru ca in pozele date publicitatii apareau hainele mele si mesajele de adio pastrate in telefon.
Asa ca am ajuns la ea acasa,si i-am scris cu ruj pe usa ca nimic nu ramane neplatit in viata asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu